Zasady składania reklamacji

Jeśli produkt dotarł do Ciebie uszkodzony lub coś jest z nim nie tak — napisz do nas. Każdą sprawę traktujemy indywidualnie i zależy nam na tym, abyś był/a zadowolony/a z zakupu. Możesz złożyć reklamację w ramach rękojmi na podstawie Kodeksu cywilnego. Nie wymagamy specjalistycznych formularzy, po prostu napisz wiadomość e-mail na adres:

reklamacje@hafciareczka.pl

W wiadomości opisz problem, podaj numer zamówienia i – jeśli to możliwe – dołącz zdjęcie pokazujące wadę. Im więcej szczegółów, tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych. Najczęściej jednak odpowiadamy znacznie szybciej.

W przypadku uznania reklamacji zaproponujemy Ci:

  • wymianę produktu na nowy (jeśli dostępny),
  • obniżenie ceny,
  • zwrot środków.